18. Uluslararası Kozmetik, Güzellik ve Kuaför Fuarı – BeautyEurasia Kapılarını Açıyor!
Türkiye ve Avrasya’nın cumhurbaşkanı kesim ve işbirliği platformu BeautyEurasia, 15 Haziran Perşembe günü kapılarını açıyor. Geçen yıl 17 bin yerli ve yabancı kesim profesyonelini bir araya getiren fuar bu yıl da yoğun ilgi görüyor. Fuar, 70’den fazla ülkeden 600’den fazla yabancı satın alma profesyonelini 3 salonda katılımcıları ile buluşturmak için hazırlıklarımızı sürdürüyor.
Dünyanın dört bir yanından üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini bir araya getiren BeautyEurasia, 3 gün boyunca binlerce katılımcıyı ağırlayacak. BeautyEurasia bu yıl VIP davetli karşılama heyeti programı kapsamında; Avrupa ve Ortadoğu başta olmak üzere 70 ülkeden 600’den fazla profesyonel alıcıyı katılımcılarla buluşturacak. Bu program ile katılımcılar, birçok uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve iştirakler kurma fırsatı bulacaklar. En değerli ticari fuarlardan biri olan fuara başta Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkelerden olmak üzere 450’ye yakın yerli ve yabancı firma katılmak için gün sayıyor. Sektörün platformları.
ICA Events tarafından düzenlenen, bölgesinin en büyük departman fuarı olan BeautyEurasia, branşın gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin bu alanda uluslararası arenadaki konumunu güçlendirmeyi hedefliyor. Adil; Bölümün Türkiye ve Avrasya’daki küresel ve bölgesel gelişme alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak yeni fikir ve çalışmaların tanıtımı için etkin bir platform sağlar.
BeautyEurasia Türkiye’nin ihracatına katkı sağlamaya hazırlanıyor
2023 yılının ilk çeyreğinde ihracatı 2022 yılının aynı dönemine göre %27,1 artarak 652,3 milyon dolara yükselen kozmetik bölümünde BeautyEurasia, güçlü bölge ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratıyor. İlk çeyrekte ihracatın artması ve Türkiye’nin kozmetikte değerli bir üretim ülkesi olarak öne çıkmasıyla birlikte, katılımcıların daha fazla ilgi gösterdiği fuarın ziyaretçi sayısının geçen yıla göre artması bekleniyor.
Geçtiğimiz yıllarda fuara gösterilen ilgiden çok memnun olduklarını ifade eden, BeautyEurasia Fuar Müdürü Filiz Mehmedova, merakla beklenen fuarla ilgili görüşlerini şöyle dile getirdi: “ BeautyEurasia’da öncelikli hedefimiz, firmaların stratejilerini ve yeniliklerini gözlemlemelerine zemin hazırlayarak, geçen yıl elde edilen 400 milyon euro’luk iş hacmini artırarak bölüm dinamiğinin hızlanmasına ve büyümesine katkıda bulunmaktır. Şubenin bu başarısına, geniş bir ağ oluşturma ve iştiraklerin pazar potansiyelini keşfetme fırsatı sunan BeautyEurasia ile katkıda bulunmaktan büyük gurur duyuyoruz. BeautyEurasia’nın 2023 edisyonunda, daha verimli bir etkileşim oluşturmak için davetli alım heyeti programının seçkin profesyonelleri ve fuar katılımcılarını bir araya getirdiği özel bir ağ oluşturma tekne etkinliği de düzenliyoruz.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı